piątek

Zjawiskowy pomysł na wnętrza - płytki z cegieł

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o niezwykłym znalezisku. Otóż będąc ostatnio w jednym z pubów moją uwagę przykuły ściany wykonane ze starej cegły. Nadawało to wnętrzu niepowtarzalny klimat. W połączeniu z odpowiednim, dyskretnym oświetleniem efekt był zniewalający. Aż chciało się tam siedzieć. Później okazało się, że to nie cegły ale płytki z cegieł – stara cegła pochodząca z rozbiórki budynku została przebrana, oczyszczona a następnie pocięta na cienkie płytki. To bardzo czasochłonny proces ale efekt jest tego naprawdę wart!

Znalazłam też stronę producenta takich cudów – ceglanewnetrza.eu . Oglądałam na niej wiele realizacji z lokalów gastronomicznych, hoteli jak również domów i mieszkań. Wnętrza zaadaptowane przez doświadczonego projektanta są naprawdę przepiękne! Już wiem jak przy następnym remoncie zostanie urządzony mój salon i łazienka...

Nie wiem jak Was ale mnie płytki z cegły naprawdę urzekły. Co ciekawe, na stronie ceglanewnetrza.eu dowiadujemy się, że płytki ceglane można wysłać w dowolne miejsce w Polsce. Oferują również kompleksową pomoc – przy projekcie wnętrza jak i przeprowadzeniu wszelkich prac remontowych, oczywiście z położeniem ceglanych płytek włącznie. Czy można chcieć czegoś więcej?

Płytki ceglane