wtorek

Kartki okolicznościowe ręcznie robione

Od dłuższego czasu nie publikowałam nowych wpisów. Powodem był brak czasu, a jakże. Czym byłam tak mocno zajęta? Otóż pochłonęło mnie nowe hobby – scrapbooking. Gdyby ktoś nie wiedział co to takiego to scrapbooking to technika rękodzieła polegająca na zdobieniu elementami papierowymi. Można w ten sposób wykonywać kartki ręcznie robione, zaproszenia, winietki, futerały na wino, albumy do zdjęć i wiele innych ciekawych rzeczy. Właściwie to ogranicza nas jedynie własna kreatywność...

W każdym razie duże zainteresowanie moimi pracami spowodowało, że zdecydowałam się otworzyć pracownię rękodzieła „Scrapinspiracje”. Dlatego dziś zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia mojej strony s11.pl i zapoznania się z zamieszczonymi tam realizacjami. Oczywiście to nie wszystko, tylko co ciekawsze ręcznie robione kartki, pudełka exploding box czy wreszcie zaproszenia na ślub, urodziny, chrzest oraz komunię.



Oczywiście, jeśli sami za niedługo wybieracie się na tego typu imprezę lub po prostu chcecie komuś zrobić przemiłą niespodziankę to zapraszam do składania zamówień. Postaram się aby moje scrapbookingowe kartki okolicznościowe zachwyciły tak zamawiającego jak i odbiorcę.