czwartek

Dlaczego warto współpracować właśnie ze mną pisząc własne prezentacje maturalne ?

Od początku istnienia serwisu „Prezentacje maturalne – Matura2008.blogspot.com” postawiłam sobie za cel rzetelność, uczciwość oraz dobry kontakt z klientami. Gdy zaczynałam był to towar deficytowy – bardzo wiele było serwisów oferujących pomoc przy pisaniu prezentacji maturalnych lecz gorzej było z ich jakością.



Prace maturalneByły to często strony amatorskie, odstraszające odwiedzających swoim wyglądem. Także ich treść pozostawiała wiele do życzenia – zdawkowe i jedynie podstawowe informacje. No i wreszcie brak danych kontaktowych poza formularzem zamówienia.
Co najgorsze, zdarzały się serwisy nieuczciwe, pobierające zaliczki po czym zrywające wszelki kontakt czy wysyłające prezentacje maturalne będące jedynie zlepkiem tekstów pochodzących z internetu.

Jako że od zawsze stawiałam na zadowolonych klientów polecających mnie i moje usługi swoim znajomym postanowiłam zrobić serwis całkiem inny od konkurencji. Do innowacji należały głównie:


  • forma bloga – strona regularnie aktualizowana pokazuje, że stoi za nią człowiek, który na bieżąco dba o zawartość witryny. Także moje porady i wskazówki dotyczące pisania prac maturalnych przyciągnęły wielu maturzystów poszukujących rzeczowych informacji.

  • podanie na stronie telefonu kontaktowego – to kolejny czynnik budujący zaufanie. Można do mnie zadzwonić, porozmawiać, zadać pytanie o prezentacje maturalne jak i samo pisanie prac.
    Ten krok miał też pewien minus. Otóż zdarzało się nierzadko, że zainteresowani dzwonili o dość niestosownych porach - o 22:00 wieczorem, niedziele, święta, 6:10 rano...

  • miły, moim zdaniem, dla oka projekt strony.


Przez ostatnie kilka lat rynek bardzo się zmienił. Przybyło wiele nowych serwisów, bardziej profesjonalnych, spychających te starsze na odległe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dziś to prawdziwe portale z profesjonalnym designem, budżetem reklamowym i ogromnymi obrotami.

Czy jednak należy to zaliczyć do ich zalet ? Czy w tych portalach jest miejsce na indywidualne podejście do klienta ? Nie wiem tego. Wiem natomiast, że trudno o indywidualizm gdy trzeba zrealizować kilkaset zamówień na prace maturalne miesięcznie. Domyślam się, że każdemu z Was zależy na unikalnej treści prezentacji maturalnej.

Właśnie dlatego podstawowe zasady współpracy w moim serwisie są niezmienne od początku jego istnienia:


  • Pełna swoboda w wyborze utworów jakie zawierać będą prezentacje maturalne – mogę dostosować się do propozycji maturzysty ale równie dobrze zaproponować swój wybór. Oczywiście nie narzucam swoich pomysłów i zawsze najpierw konsultuję je z maturzystą.

  • Postęp prac może być konsultowany na każdym etapie. Jeśli klient chce, może skontaktować się ze mną aby dowiedzieć się na jakim etapie przygotowań jest jego prezentacja maturalna.

  • Wszystkie zasady są jasne i opisane wyraźnie na stronie „Prezentacje maturalne – Matura2008.blogspot.com” jak również w mailach odpowiadających na zapytania; żadnych niespodzianek !

  • Liczne akcje promocyjne pozwalające na nabycie opracowań w atrakcyjnej cenie. Przykładem niech będzie:

    Bibliografia w pracy maturalnej

    Bibliografia w promocyjnej cenie

    Prezentacje maturalne w wakacyjnej cenie

    Promocja na sesję poprawkową

    Prezentacje maturalne tańsze o 20 %


  • Kontakt mailowy oraz telefoniczny.
    Nie próbuję ukryć się za zwykłym formularzem zamówienia. Zresztą każdy z nas woli rozmawiać z żywą osobą zamiast z automatem.

  • Poprawki wliczone w cenę.
    Jeśli błąd wynika z mojej winy oczywistym jest, że moim obowiązkiem jest jego wyeliminowanie (bezpłatnie rzecz jasna). Jeśli natomiast zmiana wynika z winy klienta (np: zmienił zdanie co do użytych w opracowaniu utworów) poprawki wykonuję za dopłatą.

  • Brak zaliczek.
    Przede wszystkim staram się traktować maturzystów jako poważnych ludzi, którzy jeśli składają zamówienie to nie zmienią już zdania. Stąd właśnie brak zaliczek. Prawdą jest, że niejednokrotnie to ja traciłam na takim układzie pisząc prezentacje maturalne, które nie zostały nigdy odebrane ale moim celem jest zapewnienie jak największego komfortu kupującym.
    Wyjątkiem jest sytuacja, w której maturzyści proszą o wcześniejsze wysłanie części pracy np: bibliografii czy planu ramowego albo gdy zamówienie dotyczy większej ilości prezentacji maturalnych.

  • Procedura zapewniająca bezpieczeństwo kupującym.
    Gdy prezentacja maturalna jest gotowa wysyłam pierwszą stronę tekstu aby móc dowieść, że praca istnieje oraz aby kupujący mógł sprawdzić czy nie pochodzi ona z internetu. Wtedy dopiero proszę o dokonanie przelewu. Gdy pieniądze do mnie dotrą, wysyłam resztę tekstu. Prace maturalne wysyłam mailem ponieważ tak jest najszybciej jednak równie dobrze na życzenie kupującego mogę dokonać wysyłki listem poleconym za pobraniem.


Mam nadzieję, że te liczne udogodnienia sprawią, że podjęcie decyzji o współpracy właśnie ze mną jeśli chodzi o przygotowanie pracy maturalnej będzie proste i w przyszłości przyniesie Wam wiele pożytku i satysfakcji czego Wam i sobie życzę.