sobota

Prezentacje maturalne 2011 – kolejny sezon czas zacząć !

Prezentacje maturalne 2011 Cztery sezony współpracy z maturzystami za mną, piąty właśnie się rozpoczyna. Podobny post napisałam rok temu. Co się zmieniło od tamtego czasu ? Kolejny rok doświadczenia w kwestii prac maturalnych, większe grono zadowolonych klientów, zupełnie nowe tematy prezentacji maturalnych, w tym kilka zupełnie niebanalnych.

Dziękuję wszystkim, którzy zaufali mi w poprzednim roku. Mam również nadzieje, że moja oferta przypadnie również do gustu tegorocznym abiturientom.

Oczywiste jest, że powierzenie tak ważnej kwestii jak pisanie prac maturalnych komuś, kogo się nie zna wiąże się z obawami. Występują one nie tylko jeśli chodzi o jakość prac ale przede wszystkim w kwestiach finansowych. „Czy jak zapłacę za usługę to kontakt nagle się nie urwie a ja zostanę z niczym ?” „Czy moja prezentacja maturalna nie będzie bezwartościowym zlepkiem tekstów skopiowanych z internetu ?”

Dlatego właśnie od samego początku staram się aby treść oraz wygląd mojego serwisu „Prezentacje maturalne” pozwalał nie tylko na szybkie odnalezienie interesujących Was zagadnień ale też wzbudzał większe zaufanie odwiedzających. To bardzo ważne !

Podobnie procedura składania jak i realizacji zamówień na wzór pracy maturalnej jest jasna i skonstruowana tak aby dać jak największe bezpieczeństwo i pewność moim klientom.
A jak to wygląda w praktyce ?

Brak zaliczek !



Przede wszystkim staram się traktować maturzystów jako poważnych ludzi, którzy jeśli składają zamówienie to nie zmienią już zdania. Stąd właśnie brak zaliczek. Prawdą jest, że niejednokrotnie to ja traciłam na takim układzie pisząc prezentacje maturalne, które nie zostały nigdy odebrane ale moim celem jest zapewnienie jak największego komfortu kupującym.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której maturzyści proszą o wcześniejsze wysłanie części pracy np: bibliografii czy planu ramowego albo gdy zamówienie dotyczy większej ilości prac maturalnych.

Najpierw pierwsza strona



Gdy prezentacja maturalna jest gotowa wysyłam pierwszą stronę tekstu aby móc dowieść, że praca istnieje oraz aby kupujący mógł sprawdzić czy nie pochodzi ona z internetu. Wtedy dopiero proszę o dokonanie przelewu. Gdy pieniądze do mnie dotrą, wysyłam resztę tekstu.

Poprawki



No i wreszcie ostatnia sprawa – poprawki. Jeśli błąd wynika z mojej winy oczywistym jest, że moim obowiązkiem jest jego wyeliminowanie (bezpłatnie, rzecz jasna). Jeśli natomiast zmiana wynika z winy klienta (np: zmienił zdanie co do użytych w opracowaniu utworów) poprawki wykonuję za dopłatą.

To tylko niektóre z udogodnień jakie wprowadziłam i stosuję na stronie „Prezentacje maturalne”. O pozostałych rozwiązaniach, dzięki którym warto współpracować właśnie ze mną przy tworzeniu wzorów prac maturalnych napisałam w tym artykule.