poniedziałek

Web 2.0 czyli „Prezentacje maturalne” w serwisach społecznościowych

Praca maturalna Wyjątkowo

prezentacje maturalnie

nie mają nic współnego z dzisiejszym postem. Od dłuższego czasu (ba, od kilku lat) mamy do czynienia z trendem Web 2.0, którego jednym z przejawów są wszelkiego typu portale społecznościowe. Chyba prawie każdy z nas ma konto na przynajmniej jednym z nich. Ja również.

Dlatego mając ostatnio kilka wolnych chwil postanowiłam założyć konto mojego serwisu „Prezentacje maturalne – Matura2008.blogspot.com” na Facebooku. Można je znaleźć pod adresem:


http://www.facebook.com/profile.php?id=1442477849



W przyszłości być może dołożę do tego takie portale jak MySpace czy Profeo. Póki co jest Facebook, na który bedę wrzucać informacje o nowych wpisach na tej stronie, o promocjach, jakie często organizuję oraz tematy, które po prostu uznam za ciekawe dla Was.

Postaram się zaglądać tam regularnie (w miarę możliwości), możecie więc pisać na moją facebookową skrzynkę.

PS: Wysyłajcie również do mnie swoje zaproszenia do grona znajomych. Za wszystkie już teraz bardzo Wam dziękuję !