wtorek

Prezentacje maturalne: Podsumowanie kolejnego roku działalności

Zazwyczaj koniec grudnia jest okazją do podsumowania mijającego roku. W przypadku serwisu Prezentacje maturalne – Matura2008.blogspot.com to koniec maja jest zwieńczeniem rocznego cyklu podczas którego staram się służyć radą i pomocą kolejnemu rocznikowi maturzystów.

Jaki był miniony sezon jeśli chodzi o ustną maturę z języka polskiego ?
To przede wszystkim nowe tematy prezentacji. W oczy rzuca się zwrócenie uwagi twórców zestawów z tematami na współczesne media i ich język. Na pierwszy plan wysuwają się zjawiska językowe zachodzące w najmłodszym a zarazem najbardziej dynamicznym z mediów tj. internecie. Bardzo wiele tematów dotyczyło także języka reklam.

Ale w tym sezonie miałam też o wiele częściej niż w latach poprzednich do czynienia z tematami dotykającymi porównania wybranego dzieła literackiego z jego filmową adaptacją.

Wszystkie te tematy były bardzo ciekawe i stały się źródłem interesujących doświadczeń oraz wniosków również dla mnie.


Czas na podziękowania:

Na początek chciałabym podziękować wszystkim Maturzystom, którzy zaufali mi decydując się zwrócić do mnie o pomoc w przygotowaniu wzoru przykładowej pracy maturalnej. Mam nadzieję, że spełniłam Wasze oczekiwania i czujecie się usatysfakcjonowani.


Bardzo dziękuję również za wszystkie maile z informacjami o wynikach jakie uzyskaliście podczas egzaminu z języka polskiego. Jest mi bardzo miło gdy wiem nie tylko, że moja praca okazała się pomocna ale również, że zasłużyłam na Waszą wdzięczność.


Nie pozostaje mi na koniec napisać nic innego jak tylko:

Matura 2010 ? Dlaczego nie !!!